Söndag

Idag har det varit vårvarmt i Seattle och vi behövde inte ens jackor när vi var ute. Blev så glad. Kollat på ännu ett hus som var så himla fint och jag beeer för att vi får det, efteråt åt jag och Chris pizzalunch och tog tåget tillbaka till downtown. Annars pluggar jag som sagt som en galning och har ångest över att jag alltid börjar sista minuten med allt i skolväg. Önskar jag var förberedd och klar så jag hade kunnat titta på superbowl istället, men nej hejaheja politik- och sociologiplugg. Dö.
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men åååh, skicka hit lite av det där vädret. Här bara fortsätter det att snöa :(

2013-02-05 @ 14:03:27
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0