Efterlängtade dejter


Dagen efter jag kom hem följde jag med pappa till Halmstad. Han släppte av mig hos Lisa och jag var överpirrig av förväntan. Kändes overkligt att krama henne samtidigt som det var som att ingenting alls har förändrats de här sex månaderna. Pratade, gick till parken, drack cola, satt i trädgården och träffade hennes söta släktingar i slutet som kom på överraskningsbesök. Sedan kom pappa och hämtade mig igen och så åkte vi till sommarstugan för att kolla till den, gosade med hundarna och drack kaffe i solen. 

På lördagen vaknade jag jättetidigt av jetlag och pratade jag med Chris hela morgonen innan jag tog jag tåget in till Helsingborg för att fika med Tanja, och träffa Leo för första gången! Drack lemonad, catchade upp och bebisgullade. Mysigt!
Idag såg jag ut såhär när jag skulle träffa Julia. Hon kom och hämtade mig och så körde vi till Båstad och Sands backficka. Drack kaffe, försökte förstå oss på killar och blev trakasserade av små fåglar ungefär hela tiden.
Fina tjejen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0