6/6

Efter skolan tog jag light railen hem och hoppade av en station innan min för att promenera i det fina vädret. Såg en jätteliten hund (typ chihuahua-storlek) sitta mitt på tågrälsen, visslade in den till trottoaren. Kunde ju omöjligt lämna en sån liten mitt vid vägen så utan en plan om vad som skulle hända sen började jag gå hemåt med lillen efter mig. Jätteduktig, stannade när jag stannade vid rödljus, kom när jag visslade osv. Men så efter typ 20 minuters gång springer den ut i vägen med skitmycket trafik, får panik och försöker stanna bilarna. Hunden blir freaking påkörd och börjar skrika och springa iväg längst andra sidan vägen och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Bilar stannar och frågar om det var min hund, och jag förklarar att det är det inte. Letade men hittade den inte igen. Har jättemycket ångest, vill gråta.
 
SNÄLLASÄGATTÄGARENHARHITTATSINHUND.
 
Verkligen snälla.

Kommentarer
Postat av: Amanda

OMG TYP DET VÄRSTA SOM KAN HÄNDA!!!! Gråter nu också....

Svar: Eller hur? Det var så hemskt.
Michibelle

2013-06-10 @ 23:32:40
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0