Housewarming

Idag hade vi vår final exam och jag tror det gick ganska bra. Sa hejdå till vår lärare, åt hejdådoughnuts på sociologin och efter att jag lämnat in ett arbete imorgon är första quartern officiellt över. Ser fram emot lovet och klasserna jag ska ta efteråt, men har fortfarande tidspanik. Lyssnar på sorlig musik. Är aningen irriterad. Är sentimental. Saknar min familj lite extra idag. Vill att C ska komma hem. Men ändå. Det är lov nu och jag har planer som kommer bli askalas.

Lite såhär såg det ut på festen i lördags och på söndagen dagen efter när jag&C köpte fetaste pizzan med dubbellager och jättemycket fyllning. Absolut bästa baksmällekuren.

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHA, sweden inside?
Och den pizzan ser fan inte nådig ut alltså...

Svar: Den pizzan var himmel i matform, dog!! Och ja den lappen sitter fortfarande kvar, haha
Michibelle

2013-03-20 @ 19:55:10
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0