21 Augusti

Repeat:
alt-J – Every Other Freckle
Paolo Nutini – Autumn - Live & Acoustic Version
Ben Howard – I Forget Where We Were

Kalasbra grejer:
x Såg på Instagram att Binh skulle till London så skrev att vi borde ses! Tog tunnelbannan till Marble Arch och träffade henne för första gången sedan studenten vilket var så himla kul. Åt italiensk mat till lunch, catchade upp, sprang i ösregn, gick i affärer, hon förälskade sig i för dyra skor och jag njöt av höstvädret.

x Som sagt, så har ju höstvädret redan kommit och jag är så jävla LYCKLIG över detta faktum. Vill bah ha en massa höstklyschor, mössor, yankee candles och allt det där ni vet. Har till och med skapat en hösttumblr, alltså finns få saker som gör mig så glad som denna årstid. Här är min höstlista: London autumn

x Idioter suger. Men oftast när en är klar med att vara ledsen och/eller arg övergår det till pepp. Jag är peppad på att ha roligare, känna mig asbabe och må allmänt bättre. Så nu har jag druckit öl på haggan med Lisa för första gången på ett tag, gått på manikyr/pedikyr med Tina, joggat under mina lunchraster, rensat ur garderob och väskor, gjort upp ett matschema och köpt ny hårfärg. Tackar vi idioterna för.
 
x Inbetweeners 2. Såg den på bio för ett tag sedan och oh my holy moly, så himla rolig!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0