Sista dagen

De hade räknat med en mycket stressigare jul på Firebox än vad det blev och att vi alla skulle egentligen stanna tills mitten av Januari. Det blev inte så och 20 av 25 var tvungna att lämna julafton. Bland annat jag då :( Så jävla sorgligt alltihopa. När jag fick reda på det blev jag bara deppig och när jag kom hem från jobbet la jag mig på köksgolvet i jacka och allt och ville inte gå upp. Sista dagen blev supersuperfin though. På vår lunchrast gick vi till The Shoreditch och drack öl och cocktails. Kom tipsy tillbaka till jobbet och ville både fnittra och gråta samtidigt. Kramades hejdå och lovade dyrt och heligt att hålla kontakten. Sånt som en säger till vissa och menar till andra. Menade det till dessa. Fy fan vad jag kommer sakna dessa människor. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0