Cafe 338, kaffe och skype

Efter att vi betalt hyran i tisdags så vi gick till ett nästan tomt Café 338 för att äta middag. Hur bra med ett ställe som serverar frukost hela dagen, billigt dessutom! 
När solen för en gångs skull sken gick jag och Tina och köpte kaffe och satte oss vid ån, men med vår vanliga promenadstur började det regna precis när vi satt oss. Rätt så mysigt ändå. Någon annan dag gick vi till samma ställe och köpte hasselnötschoklad men denna gången var det för kallt så vi gick hem och drack det i sängen till Ben Howard istället.
1. Ett regnigt Greenwich, ändå glad över att ha varit i orten som all tid utgår ifrån. Känns coolt. 2. Cambild från någon dag när jag tyckte jag såg extra kickass ut.
Skypat ändlöst med timmar med den här fina killen och bland annat gjort listor på allt vi ska göra i LA, tittat på roliga kattvideos, skrattat åt dåliga ordvitsar och tradat halvpinsamma bilder på när man var yngre.
 
Idag drar förhoppningsvis hela min jobbprocess igång på riktigt, för trots att det är skönt att ha sovmorgon varenda dag och kunna titta på serier i timmar cravar jag rutiner+£££.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0