Worth everything ever wished for.

Bra saker som har hänt, del 2:
 
Satte mig pa planet hem till Sverige och vinkade hejda till England for nagra dagar. Detta var en torsdag och jag spenderade den dagen hos mamma. Gosade med hundarna, at middag och pratade. Pa kvallen skjutsade hon hem mig till pappa och jag tog direkt bilen till City Gross for att kopa de matvaror jag saknar mest. Typ choklad och julmust. Pa fredagen tog vi planet upp till Stockholm. At middag på hotellet och da sag jag Erik som var hos oss på Denniz's leaving party i London, hur knappt ar inte sant? 
 
Pa kvallen gick vi bort till Hovet for att se Whitesnake. 70- och 80-talsrock ar typ det peppigaste som finns och jag var sa himla glad under hela konserten. 
 

Foljande dag gav vi oss ut i Stockholm och jag trodde jag skulle frysa ihjal i min tunna Primarkjacka. Kylan bet i huden och jag onskade mig halsdukar och vantar. Fast jag klagade nyss på att det varit en for varm host har i London, sa no more complaints. 

Gick pa Fotografiska vilket jag tyckte jattemycket om. Kanner mig inte sa himla artsy annars men Martin Schoellers utstallning Up Close var mycket fin att titta pa.
 
Akte till gamla stan dar jag gick in i VARENDA souvernir shop for att hitta en superspecifik present till en av mina directors *forsoker samla pluspoang*, men lyckades ej. Sa vi gav upp och drack kaffe istallet.
 
Vi tittade pa fotbollen och drack ol nere i receptionen. Pa den har bilden tror jag att jag skulle latsas att Tim, Marcus och Ellika var kandisar och jag forsokte ta en smygbild. Fraga inte mvh three beers later. 
 
Foljande dag fragade jag allihopa om vi inte kunde ga till Abba-museumet, och efter nagra fa protester sa blev det sa. Tyckte det var superkul och asbra. Strosade runt, lyssnade pa Abba-latar, tittade pa deras gamla outfits och laste om hur allting gick till. 
 
Back in London. Lisa ringde mig en eftermiddag och sa "vi ska pa konsert ikvall". En av hennes stamkunder hade tva extrabiljetter till ett band som skulle spela i Camden. Jag och Lisa motte upp honom och hans kompis pa en bar dar vi drack ol innan vi gick bort till Round House. Bandet var bra. Hade inte hort en enda lat forut men alltid kul att fa ga pa konsert liksom. 
 
Nar det var over gick vi till en annan bar och drack mer ol, tumbrottades och pratade om feminism och kandisar. Tog en uber hem till oss dar vi drack ytterligare lite till och det borjade bli lite blurry. Vid 3.30am gick vi och la oss, och jag trodde jag skulle avlida nar larmet ringde vid klockan 6. Pa jobbet i hissen sa en kvinna jag jobbar med "det luktar lite alkohol har inne, vad konstigt". Sprang in pa toaletten och drankte mig i tval och parfym. Ar sa glammig. 
 
Den har utsikten som jag hapnar over varje dag.

Kommentarer
Postat av: lisa

quazi

Svar: alskar dig sa mkt
Michibelle

2015-12-08 @ 19:35:29
URL: http://lisaetc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0