Breakfast sours

I måndags gick jag och Lisa till Tesco och köpte ingredienser till att göra Breakfast sour. Tog fram mitt beloved cocktailkit för första gången och vi gjorde så jävla kickass drinkar. Hade typ kunnat ta betalt för dem. Tog bussen till Joe's och drack öl och träffade människor som jobbade med festivaler *coolt*. Alltså när vi skulle hem: Några människor skulle följa med oss hem för att vi skulle få impa med våra drinkkunskaper. De insisterade att vi skulle ta en taxi, de skulle bara köpa chips först. De gick in i affären och kom ut igen, den ena med en chipspåse som kostade typ 50 pence. Då kom några killar utspringande från butiken och alla började slåss. Eftersom de "inte slog tjejer" tog det slut när jag lite panikslaget gick imellan (var så ocool). Det visade sig att en av de vi träffat snott de där jävla chipsen. Alltså hahaha. 1. Han snodde chips för typ 6 kronor och 2. Några killar tyckte det var värt att slåss för. Vet inte vad som är värst. Ingen blev direkt skadad så basically satte vi oss alla i taxin, en ville till sjukhuset pga ett blåmärke så jag och Lisa hoppade av utanför vår lägenhet och tackade för the free ride. 

Hade i alla fall en askul kväll. Det som räknas.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0