We flood empty lakes

Bra saker som har hänt, del 1:
 
Efter jobbet tog jag bussen till Highbury & Islington för att dricka öl med Stina. Ventilerade om rövkillar och pratade om vad vi ska göra med oss själva i framtiden. Vi kom inte fram till något annat mer än att vi borde köpa en till öl typ.
 
På Halloween gick vi på fest i Brixton. Jag vet inte hos vem men Amanda bjöd med oss. Alltså världens roligaste himla halloween i typ det coolaste huset jag sett ever. Det var så himla random och coolt och det kändes som att jag var i en superhäftig film. Ett av rummen var det tropiska badrummet (bilden här ovan) där det bara lös blått, var fullt av växter och det spelade tropiska ljud från en bandspelare. Alla andra rummen var dränkta av neonljus, de hade konstiga teman och rummen gick som i en cirkel. I mitten av cirkeln fanns en liten utegård med en brasa, växter, bord, bänkar och coola south london people som delade cigaretter.
 

Amanda som död cheer leader.


Det enda som fanns i det här rummet var en skitstor madrasss på golvet. Satt där en stund med Amanda och den här killen som jag inte minns namnet på. Minns bara att jag tänkte att han var så himla lik någon men jag kunde inte komma på vem, men efter ett tag skrek jag ut JON SNOOOW och var övertygad om att de var identiska. Var nog i mitt drunken state of mind, men lite lika var de nog? Lucky.

När vi precis kommit till festen och skulle ge oss ut på dansgolvet var jag så himla stel, hahah alltså tycker jag är så rolig ibland. Jag var utklädd till Leslie Knope från Parks and rec, och för de som inte visste vad det var såg jag mest ut som någon i kavaj och en liten handväska. Så kände mig som en förälder som brytit sig in på festen för att försöka mingla med ungdomarna och impa med lite coola moves jag övat på framför MTV. Hahaha jag hoppas någon kan se detta framför sig och dela det roliga med mig. Men efter några öl kände jag mig mest kickass och vi dansade till sån svinbra musik som alla kan sjunga med i. Typ Whitney Houston. Detta var ju samma vecka som allt tog slut med Tom, och jag tänkte nog på honom en gång under hela kvällen. Så högt hamnade festen på roligskalan (+alkoholskalan kanske).
 
Träffade Eliza för första gången på en hel himla evighet. Världens gulligaste.
 
Här kommer några random utspridda bilder som också förtjänar att vara med. Tanya som jag jobbar med hade köpt såna riktiga hörselskydd som hon skulle använda på nätterna för att hennes pojkvän snarkar så högt. Trodde jag skulle dö när jag såg dem, så jävla enorma. Hahah. På bilden är det dock Ann-Marie som provar dem, tror hon häpnar över hur ljudtäta de faktiskt var. Hon är för övrigt en av mina bästa kollegor. Vi skickar roliga mail till varandra under dagarna med bilder och länkar. Sån människa som gör ens dagar lite bättre.
 
Här jobbar Lisa! I den blåa delen av byggnaden, så himla fint va. Just den här dagen var hon ute och drack öl med två av hennes kunder så jag gick också dit för att hänga lite. 
 
En lördag gick jag, Stina och Lisa ut i Shoreditch. Vi gick till Old Blues Kitchen där ett liveband spelade vilket var festligt. Den här bilden var en sådan som jag nämnt innan, som bara måste göras svartvit. Nu ser den väl anständig ut, i färg lyser våra ögon och kinder röda av värme och alkohol typ. Dagen efter var vi alla jättebakis och gjorde precis det en ska göra. Vi beställde home delivery och tittade på Bridet Jones.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0