MATT CORBY

För ett tag sedan såg jag att Matt Corby skulle spela i London. Hann med att freaka, fälla en tår, marry him in my head och se att det redan var slutsålt inom loppet av fem sekunder. Heart breaking. Men som tur var skulle han spela en gång till så sekunden biljetterna släpptes köpte jag två stycken. PEPPEN.
 
18 Times Matt Corby Made You Incredibly Thirsty
Skulle liksom få se den här jävla guden som jag obsessat över i några år. Känns som jorden blivit blessed med hans himla angel face, skägg stubb och röst. 
 
Konserten hölls i Round House i Camden och det var SÅ BRA!!! Alltså vilken fruktansvärt talangfull människa. Ibland undrade jag om hans röst var på riktigt, helt loco. 
 
Oh sweet baby jesus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0