For what it's worth, I was only trying to wake you up

En after work med fin utsikt.
 
En sommareftermiddag satt jag och Lisa i parken, drack rödvin och åt kex med mjukost. Filten på bilden är en av mina bästa amazonköp, den och min frukostbricka med ihopfällbara ben. 
 
Varje år åker jobbet någonstans för att ha sessions, äta middag, dricka och övernatta. I år åkte vi till Tamsworth, vet fortfarande inte vart det ligger. Jag, AM, Omid, Zsuzs och Mirza sågs vid Euston Station vid 7.30 för att äta frukost ihop innan tåget gick. Tyckte det var berättigat att dricka öl också, kändes som att vi skulle på minisemester!
 
Under dagen pratade olika föreläsare, vi hade någon team building activity och jag var tvungen att läsa upp "två sanningar, en lögn" inför alla. Lite läskigt men rätt kul. Efter att alla piffat till sig lite på sina rum satte vi oss ute på verandan innan vi skulle äta. Var världens bästa sommarkvällsväder och vi bah njöööt. 
 
Åt schvinmycket god mat. Vid typ 11.30 tog alla taxis in till "stan" (håla) till en klubb som Stuart hade hittat.
 
Men hade en så hiiimla rolig kväll!! Vi dansade, drack öl och hängde på takterassen när det blev för varmt där inne. 
 
Det var proppfullt av lads och folk som tyckte David Guetta är det bästa som hänt denna jord. Vi stannade tills de stängde vid fyra, köpte pizzor och tog taxi tillbaka till hotellet. 
 
Var fortfarande buzzed så tyckte det var en asbra idé att gå till hotellbaren och köpa mer öl. Satte oss i deras källare och åt pizza, tog bilder med roliga snapchatfilter och ignorerade hur mycket klockan var. Tillslut blev den sju och vi skulle alla gå upp vid åtta för frukosten. Vi diskuterade om det var bättre att inte gå och lägga sig alls och gå raka vägen till frullen, men bestämde oss för att en timmes powernap kanske hade vart bra ändå.
 
Thank god var jag bara trött när jag vaknade och inte bakis. Fast nu i efterhand undrar jag inte om det var för att jag fortfarande var lite tipsy. Hade fler sessions och sen skulle vi alla gå på tivoli (ahh why). Vissa tyckte det var en bra idé att åkte bergochdalbanor men jag och AM sa "nah-ah" och satte oss på det lilla tåget som bara åker runt. Sen gick vi och åt paj och ville bara hem. Bokstavligt talat kröp på golvet i taxin när vi skulle av vid stationen för var så trött. När jag kom hem igen sov jag i typ tolv timmar straight. 
 
Jag och Stina ville lyxa till det lite och gå för att få mani pedi. Men de som jobbade där absolut hatade oss från första början och var så hiiimla otrevliga. Var svinrädd för personen jag hade, haha. Färgen började flagna nästa dag också. De får noll stjärnor :( 
 
Efteråt gick vi och åt indisk mat i Shoreditch vilket var mer gött. Efteråt åkte jag hem och fixade till mig för att jag skulle på dejt. 
 
Tyvärr var det med killen som var lite psycho på andra dejten. Men första var bra och den hade vi på The Water Poet medan det var EM-finalen i fotboll. Var så himla mycket folk men var rätt kul. Hejade endast på Portugal för att stället var fuuullt av fransoser och det är lite kul med skadeglädje. Pardon, not pardon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0