Under the same sun

 
Om fyra dagar har jag varit i Toronto i en månad. Vill blogga om allt som hänt men jag känner att jag måste skriva klart mitt sista Londoninlägg först vilket jag aktivt skjuter på. Orkar inte. Tre bra saker som hänt i alla fall:

1. Flyttat in i ett rum i en lägenhet som jag verkligen älskar. Bor med en annan gullig kille som jag tror jag kommer trivas bra med. Vi bor på 34e våningen och jag älskar utsikten så himla mycket. Sitter på balkongen på kvällarna fast att det är typ 7 grader och bara stirrar. Lägenhetsbyggnaden har pool, gym och bio och jag bara !?! men det är rätt vanligt i Toronto tydligen. Det sjukaste är typ att jag betalar mindre än vad jag gjorde i London. Cray.
 
2. Har fått jobb! Min roll är community associate på ett företag som hyr ut kontor typ. Min första dag var igår och det kändes bra men min hjärna var så trööött när jag kom hem. Idag kändes lite lättare. Människorna är gulliga och jag tror det kommer bli möe bra. 
 
3. Träffat en kille som jag tycker är snygg, rolig och bra på att hångla. Tog med honom till Ikea på tredje dejten. Obvs. (Lol vem är jag)
 
Det jobbiga är att jag saknar så mycket och många och får identitetskris typ fem gånger om dagen. En kväll låg jag hemma framför Bonde söker fru och grät för jag kände mig ensam. Det går ju upp och ner, som med allt I guess.
 
Återkommer som sagt när jag lyckats ta mig igenom bilderna från mina sista veckor i London. Får bli en dag när jag känner att mitt psyke är starkt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0