Forever catching up pt.2

En fredag efter jobbet tog jag en jättevarm och svettig buss till London fields och hem till James. Satt på hans balkong tillsammans med Lisa, drack Pimms och annat boozigt och beundrade skylinen. 
 
Morgonen därpå gick vi och köpte asgod frulle som vi åt framför tvn. Var lite halvbakis, men kändes bättre efter en liter oboy och massa carbs. Dessa två, orkar inte<3
 
Träffade upp Robyn på Jackson&Rye för att catcha upp. Världens gulligaste tjej.
 
När det blev typ 36 grader och solen stod på så gick jag, Lisa, Terje och Karolina till parken. Drack cider och brände våra axlar. 
 
I år firade jag midsommar i Sverige. Mamma och Alex hade midsommarfest och när det slutat regna hängde vi på stranden och drack öl och lekte lekar.
 
Åhh, Raphael som jag bodde med i Seattle under en period var och hälsade på! Han är en så himla gullig och karaktäristisk människa med massa knäppa historier att berätta.
 
Tabita efter att hon badat i det pisskalla vattnet.
 
Dagen efter midsommarfirandet blev vi skjutsade till Kullaberg för att vandra. Det var mysigt första timmen, solen sken och vi hittade en liten folktom strand där vi spelade in roliga videos. Sen när vi ville hem så hittade vi inte ut. Efter att ha gått i tre timmar mötte vi några där inne i skogen och jag frågade om de visste hur långt det var till närmsta "utgång", de sa att de också försökt ta sig ut i några timmar. Lite senare hörde vi ett djur och jag trodde verkligen att det var en älg och att vi stod imellan den och kalven. Fick på riktigt dödsångest. Det var tydligen en kossa tho. Försökte dela vår location med mamma på mobilen. Hade bara 9% kvar. Sex timmar senare hittade hon oss i skogen och jag tänker fan aldrig hika igen. 
 
Pucken <3 
 
Icing <3
 
Jag, Lisa och James hängde på British Summer Time i somras. Drack öl ur plastmuggar, tittade på Pixies och sjöng med till "There goes your man" tillsamans med resten av publikhavet. När det började skymma kom anledningen till varför vi var där upp på scen. Kings of Leon ♥♥♥ Så jävlajävla bra. Ville aldrig kvällen skulle ta slut.
 
I år var jobbets away day i London och vi skulle inte sova över någon stans, vilket var rätt skönt. Började med att åka snabb båt på Thames till James Bond-musik. Det var roligt.
 
Imran och Jake var också glada.
 
Vi åt lunch och sen delades vi in i lag. Alla fick ipads som hade utmaningar, kartor och frågor. Vi vandrade runt och försökte få så många poäng som möjligt. Här tyckte vi det var dags för pubpaus.
 
Under kvällen utnyttjade vi den fria baren shamelessly, shottade, dansade, åt, åkte hem. 
 
Terje hade planerat surprise party för sin bf Andy så vi alla samlades i hans lägga och väntade på att han skulle komma hem. När han gjorde det hoppade vi fram och sa surpriiiiise. Tror han blev förvånad, så success. Hade en asbra kväll, alltså verkligen asbra. Där var bara massa vettiga människor som en kunde ha roliga och bra konversationer med. Älskar när det är en så odömmande stämning och alla bara hänger utan krav på att vara cool eller svinintressant. 
 
Larrybarrygaryharry och en av de 15 Quavers-påsarna jag köpte med mig till festen för jag ville vara en bra och snäll festkompis men som typ ingen ville ha.
 
Drack vino med Josefine, Caroline och Lisa på Pub and the park. Pratade dejter, jobb och städer. Gick hem med Lisa till vår flat och drack mer vin och pratade. Det kommer föralltid vara mitt bästa samboskap xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0