Nobellmiddag


(till vänster; suddig bild på blondinbella när hon håller föredrag, hon hade btw en sjuuukt snygg klänning. till höger; emma,bea och jag)

Igår anordnade några tjejer ifrån fram's gymnasium en nobellmiddag på middag där några 9or serverade under hela kvällen (bland annat jag!) och en av gästerna var Blondinbella. Har hört en del negativa grejer om henne förut som att hon skulle vara helt blåst och självupptagen. Det var verkligen inte den bilden jag fick av henne när jag träffade henne, hon verkade hur gullig som helst! Hon höll föredrag om hur hon lyckats med bloggen och senare på kvällen höll hon föredrag om självförtroende, men det missade jag. Som sagt, tyckte hon verkade vara en jätte härlig person!
Kom ihåg det allihopa, döm aldrig någon innan du träffat honom eller henne. Har du hört negativa saker om henne/honom är det antagligen från folk som är avundsjuka.
'
Serveringen gick iallfall bra, bortsett från att jag tappade en del bestick och råkade armbåga en av gästerna i huvudet (dock inte särskilt hårt,hahahah). Grymt roligt var det iallfall! nu ska jag hem till pappa, puss på er ♥


Kommentarer
Postat av: FRIDAFRIDAFRIDA

hahahah armbåga i huvudet hahah :')

2008-12-12 @ 13:08:21
URL: http://fridaosv.blogg.se/
Postat av: Dilan

trevlig kväll ;)

Vem ska vinna Idol tycker du?



/ www.mramin.blogg.se

2008-12-12 @ 17:54:25
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Emeli

håller bsolut med ! "döm inte efter vad du ser, för du har egentligen aldrig kollat" :D

2008-12-18 @ 19:17:17
URL: http://mlisegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0