Tusen tankar

hej sötisar,
idag i skolan har jag fått ganska mycket gjort faktiskt. på förmiddan gjorde jag en sammanfattning till ett so arbete, sen på lunchen gick jag&anna till stan för att jag skulle köpa julklappar. hittade till maria&vendie :) sen på eftermiddan satt jag med petter och jobbade no, gjorde några uppgifter. way to go michelle! slutade halv 4 och gick då hem till pappa, satt och sov i hans nyköpta massagestol,ahhh :) satt också och funderade en del, har typ tusen grejer att tänka på just nu och det gör mig grymt förvirrad&trött. ska bli riktigt skönt med lov, få komma bort ifrån en massa av problemen ett tag.

nu ska jag och pappsen sätta oss och äta, sen ikväll ska vi till rögle-hv71. finns det någor som kan göra mig glad och få mig att glömma allt jobbigt för en stund, så är det hockey! puss på er.♥

 


Kommentarer
Postat av: katrin

love your blogg,michibelle:)

2008-12-09 @ 07:39:17
Postat av: Anonym

snyggis! <3

har du köpt en till både mig och maria? (: så det blir typ 50 kr/st eller en som någon ska få? :* pusssssssssssss

2008-12-09 @ 20:11:54
URL: http://vendellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0