Fredagsmorgon




godmorgon på er sötnosar,
åh så gött det är att vakna upp till en fredag och veta att när skolan är slut så är det helg!  pappa fyller år imorgon så det var tänkt att jag&min bror skulle åka till pappas helghus (ligger vid tylösand,halmstad) men igår fick jag reda på att vi ska på överaskningshelg, var vet jag inte :)  (såklart,eftersom det är en överaskning) ska bli spännande och se, en sak jag vet att vi ska göra är att titta på en konsert på lördag med ett band som heter status quo. absolut inte min musiksmak men äh,det kan ju vara roligt att ha sett dem!

nu ska jag börja sminka mig och fixa till håret, för allmänhetens skull,hehe.
ska försöka hinna blogga lite när jag kommer hem också,kanske slänger med en dagens outfit också. PUSS!♥

Kommentarer
Postat av: Angelica L

Fina bilder :D

Kram

2008-12-05 @ 10:06:49
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilka fina bilder ;) Kram på dig!

2008-12-05 @ 14:47:11
URL: http://mariabruhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0