Helsingborg+DK




Som ni förstått om ni läst min "Dagens"-lista har jag haft en toppendag!
Vid 11:45 tog jag&lovisa tåget in till helsingborg där vi skulle på öppet hus hos ProCivitas.
Det verkade hur bra som helst, Där är absolut en av de gymnasieskolorna jag funderar mest på.
Vid 14.00 var det slut och jag&lovisa tänkte fika nånstans i hbg, men av någon anledning var det gratis att åka över med färjan till helsingör så det gjorde vi. Satte oss i hamnen och käkade fransk hotdog och matade fåglar, väldigt mysigt!
Nån timme senare tog vi färjan hem igen och sen tåget hem till ängelholm.

Har en förövrigt ganska seg kväll, fast äh det är ganska skönt att ta det lugnt ändå.
Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0