Nothing else I can say



Godmorgon.
Idag kände jag för att skriva ett morgoninlägg, ett bra sätt att börja dagen på! Sitter här i min pyjamas tshirt, dricker jordgubbs&kakao-smoothie som jag precis gjort, solen skiner in på mig genom fönstret och min nya favorit-låt strömmar ut ur högtalarna. A perfect morning. Det enda som fattas är att någon söt person skulle ligga i min säng och sova, och att jag skulle kunna titta på honom och tänka att det är världens finaste kille som ligger där och att han,otroligt nog, är min. Men man kan inte få allt ,haha;) (btw,linneah. du vet garanterat vem jag tänker på,haha<3)

Favoritlåten jag nämnde hittar du föresten högst upp i inlägget. Den gör mig så himla glad :) Men nu måste jag gå och klä på mig och fixa smink&hår. Jag hoppas ni får en underbar dag, puss ♥

Kommentarer
Postat av: vendela

vem tänker du på?

<3

2009-04-29 @ 13:53:17
URL: http://vendellas.blogg.se/
Postat av: millie

vad bra :)<3



ja visst har hon :(

2009-04-29 @ 17:50:06
URL: http://sweettastes.blogg.se/
Postat av: Linneah

sv: Glad to help :D och älskar dej mera än mest! om du behöver prata mer om dt som hade hänt så säg till mig för dt är bättre att du pratar ut om dt än att du sitter o tycker på dt och går runt och mår dåligt. Och jag hoppas att du vet att du kan säg allt till mig<3



man kan inte få allt nej, men han kan du få! du e egentligen för snygg för honom tkr jag, men du kan lätt få han! han ser ju liksom din otroligt fina utsida och vänta då bara tills han lär känna din minst lika fina insida!



oj vilken lång kommentar! :O (a) hähä



Puss älskling!<333

2009-04-29 @ 23:21:32
URL: http://liineahs.blogg.se/
Postat av: Sofia

bra låt de dr! :)

2009-05-01 @ 09:53:05
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: du är en av dom få jag verkligen kan snacka om allt md!

nog att du är en 3a och han en 9a!

isf tvärtom!

älskar dej :D<33

2009-05-01 @ 13:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0