fjortondeaugusti.



Igår förmiddes så åkte jag,mamma och Peter iväg mot Borås(om jag inte har helt fel för mig) för att hämta vår nya husbil. Jätte gullig var den, och mamma har så sött döpt den till Kompis. Efteråt åkte vi vidare till Ullared för att gå där i några timmar. Jag köpte;
♥Vit kofta (se bilden)
♥Rouge
♥Vit kajal
♥2 nagellack
♥Presenter till Felicia
♥3 filmer
♥Pennor&suddin
♥Ljus
Priserna och utbudet gör en alldeles lyrisk.Jag älskar att gå runt där bland alla tusentals sakerna,förundras över priserna och plocka på mig en massa onödigt krimskrams och lägga i korgen. Att shopping är ett tillfälligt lyckorus, det går inte att förneka.

På kvällen hade Felicia födelsedagsfest, var där ett tag sen drog jag och Isabelle vidare på fest hos Max. En helt okej kväll, tack för det people!


En snygg Isabelle och en glad Michelle på fest hos Felicia.
Trackback
RSS 2.0