Kladdis


Foto;Jag

Igår träffade jag Lovisa på stan, vi gick till biblioteket och lånade varsin hög med böcker. Tog sen en sväng inom vår gamla skola och hämtade gamla arbeten som vi inte hann få tillbaka innan sommarlovet. Träffade en del av våra gamla lärare, en del ska bli oerhört skönt att komma iväg från. Men vissa, dom vill man bara draaa med sig till nya skolan, (Jens blandannat). Efteråt gick vi till parken och satt och avnjöt dricka samt godis(för Lovisas del.) Sen gick vi hem till mig och åt heeelt hemmabakad kladdkaka som vi gjorde heeelt själva(den kom inte alls från Hemköp och kostade 28 spänn) hehe;)  La oss sen och läste lite ur våra nylånade böcker, började läsa "Vilda gröna ögon" och den började helt okej. Lite senare på kvällen käkade jag,Lovisa,Isabelle,Frida,Rebecca och Julia pizza på Acapulco, väldigt gott. På kvällen var det fest hos mig, bilder från det kommer i ett annat inlägg! puss
Trackback
RSS 2.0