Hjärtattack

  Den här dagen började så himla hemskt, trodde jag skulle dö i en hjärtattack,haha. Överlevde som tur var och träffade  Tanja på Knutan på morgonen. Var inte med på idrotten utan gick istället tillbaka till skolan och skrev en text om mineraler och vitaminer. När vi va klara gick vi och käkade thaimat, rullade sen tillbaka till skolan och hade engelska. Avslutade med religion, vilket var intressant som alltid. Stannade kvar på skolan typ två timmar för att kunna åka hem med pappa,vägrade att ta tåget idag,haha..Som tur är var Kaula kvar och vi satt och kollade bilder,fotade en massa och trackade Michael,as usual.
  Nu är jag iallafall hemma och pluggar med ideoliger, det suger. Jag känner att vad jag än skriver så låter det faaail... EPIC fail tillochmed ;) Både ideologi- och tidnings-deadlinen ligger jäkligt nära och jag börjar få lite panik. Hatar stress!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0