Plugga'råå

Just nu är det så jäkla stressigt i skolan att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Känns som vi drunkar i plugg. Det var en väldigt bra sak med Fram, den var en läxfri skola. Jobbade man med det man skulle i skolan var man ledig sen när man kom hem. Senaste läxan jag hade var typ i 4:an eller något, så att få läxor såhär känns fortfarande ganska ovant. Hinner knappt med något annat. Hinner inte träffa kompisar, städa mitt rum, julpynta det, få ordning på min nya dator, fota skorna till bloggen eller umgås med min familj. Deprimerande! När artiklarna till tidningen är inlämnade och det är ur världen,kanske livet kommer kännas en aning lugnade. Jag hoppas på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0