Sista dagen

 

Fyfasen vad kallt det har varit idag, höll på att förfrysa imorse när jag stod och skrapade rutorna på pappas bil ;o
Idag i skolan på samhällskunskapen såg vi en dokumentärfilm om delfinslakt, usch usch usch. Djurplågare är jag nog inte ensam om att vilja tortera lite, låta dem känna på hur det som de utsätter djuren för känns. 
Efter det hade vi engelskaredovisning och sen svenska,där vi skulle skriva julklappsrim.
Efter skolan satt jag och Tanja kvar ett tag i lilla matte-rummet vilket skrämde Kaula lite,haha. Gick sen in till spelnördarna (jag säger det med kärlek) och trackade dem lite. Gjorde en bebis-bild på Michael till sån dansande elf, haha :D Blev hämtad av min kära pappa vid 5 och skjutsades hem till mamma. 
Nu ska jag packa till Fjällen, love!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Men tack snälla, du anar inte vad glad jag blir!!! Puss!!!

2009-12-17 @ 22:55:07
URL: http://enoughisenough.blogg.se/
Postat av: Tove

Sv. Hahaha jag vägrar vara tyst! :D Det är så sant som att jag heter Tove att Last Christmas är bäst! :D <33

2009-12-17 @ 23:02:03
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0