Skol-lan

Kom till skolan igår runt 6 för att vara med på lanet där både folk från journalist- och spelklassen är med. Kollade filmer, provade på att lana lite (inget större succé på den fronten för mig..) och hade allmänt trevligt! Jag och Tanja hade tänkt sova iaf några timmar men när klockan började närma sig 7 på morgonen tänkte vi att skulle vi gå och lägga oss skulle vi bara vara ännu tröttare sen när klockan ringde vid 9. Somnade trotsallt i 20 minuter, men sen väckte Vinniebear mig,haha.. Vid halv 2 drog jag,Michael och Christian till knutan där jag köpte chailatte och Cosmopolitan som jag skulle ha med mig på tåget. Tågresan bar av till Halmstad där pappa bor vissa helger, så är här nu och ska strax kolla på "Män som hatar kvinnor" med pappa och Tim. Mys! Later folks, puss. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0