Snygga tomtisar

Hejsvej.
Skoldagen idag var riktigt bra. Först matte,sen hade vi svenska där vi skrev dikter. Tove och Tanja hjälpte mig att göra en som var skitbra, fast jag vågade inte ge den till Pernilla,hahah ;) Sen va det lunch och vid 1 drog jag&Emma till ett fik där vi träffade Micke Gath. Interjuvade honom i ungefär en halvtimme, blev nårra pinsamma tystnader (som när vi sa att vi inte hade flera frågor och han frågade om vi verkligen hade allt vi behövde och vi satt och försökte komma på ytterligare frågor och det var tyst skitlänge,hahah.) men annars gick det toppen, och han var hur go som helst :) Efter det drog jag hem, julpyntade hela huset för att överraska mamma och satte mig sen och pluggade. Nu ska jag försöka få idrottsuppgiften av Henkie på msn och sen ska jag&Tanja plugga tillsammans över telefonen. puuuss!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Wiiie, cute pic! :D<3

2009-12-01 @ 21:59:00
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0