Sol och snö



Hej sötnosar :D
Var på Jan's begravning igår, och den var jätte fin. Jag hoppas han ser hur otroligt många det är som bryr sig om honom, och hur omtyckt han var. Hoppas han kan det, där uppifrån. ♥
Efteråt åkte jag in till helsingborg och träffade Tanja,Nok och Michael. Åkte hem till Nok där det blev filmmaraton, kexätning och väldigt mycket skratt :) Somnade vid 5, men sov sjukt dåligt för jag var tvungen att sova ytterst och visa tar väldigt mycket plats när de sover, haha :d
Blev hämtad av mamma idag, skjutsade hem Tanja (som jag kommer sakna under tiden när jag är borta :/<3) och sen åkte vi till Väla och köpte lite christmasstuffs. Mys att spendera lite tid med mammsen också!

Är hemma nu och packar för fullt till Fjällen. Vi åker till Göteborg ikväll, tar natt-tåg därifrån till någonstans och kommer fram någon gång i morgon på förmiddagen. Har med tidningar och lite sånt, som man kan fördriva lite tid med. Har verkligen sett fram emot denna resan med familjen,och min underbara vän Julia :)
Ska försöka uppdatera lite senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Linneah

sv: tack gumman, du vet inte hur mycket det betyder och jag älskar dig<3

2009-12-19 @ 16:29:10
URL: http://liineahs.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja det gör vi, är nervös! :(<3

2009-12-19 @ 19:02:56
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0