Fre-Lör


Mickey


Tovelito


HC

Espressohouse
Tanja fastnade inte på en enda bild ;o


Tjohej:)
Igår efter skolan spenderade jag,Michael och Christian typ 4 timmar med att gå runt i Helsingborg,käka på två olika ställen och ställa random frågor till varandra,haha. Sen skulle vi ta tåget hem till Tanja, fast glömde hoppa av så åkte en station för långt.. Väntade typ 25 minuter och sen åkte vi tåg igen, och hamnade rätt ;) Hyrde En shopaholics bekännelser, till Michaels förfäran. Tyckte den var helt okej, fast boken är 100 gånger bättre. Idag när vi vaknade käkade vi frulle, städade undan och sen tog jag,Michael och Christian tåget till Helsingborg. Fikade på Espressohouse och sen tog jag&C tåget till Ängelholm medans M fick sitta och vänta på sitt tåg typ 1 timme, stackarn :/ Jajaa,tack för allt guys ;p<3


Kommentarer
Postat av: Michael

eyy ska gå runt med en copyright skyllt så du slutar fota mig :D:D:D

2009-11-28 @ 15:16:05
Postat av: Tanja

Hihii, jag äger på att fly från kameran! ;) Det är en gåva!!! ;) <3 (a) <3



2009-11-28 @ 19:35:40
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/
Postat av: tove

Det var riktigt kul, synd bara att de inte fattar tjejig humor ;) hahahaaa,,

Och Tanja, jag har nog bild på dig som ska komma upp! ;) <3 puss

2009-11-29 @ 13:47:06
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0