Great!...

Just nu är jag usel på att uppdatera, skärpning på mig..! Idag är ingen bra dag. Har jätte ont i huvudet och i halsen,mår illa och så ska jag iväg på det där jävla dopet. Faantastic! Föresten stör jag mig på en sak, så sitter man och lyssnar på Dead by April och tänker "den här låten var ju skitbra" och så kommer den där jävla människan och börja growla (ett sätt att sjunga på) och det är det värsta jag vet så när jag lyssnar på deras annars väldigt bra låtar måste jag spola över när gubbfan kommer och skriker, vilket är otroligt irriterande. I-lands problemet of the day. Nu ska jag fixa mig lite, hörs snart. puss


Förstår ni vad jag menar? :S


Kommentarer
Postat av: isabelle

åhh låten var ju as bra tills han kom och skrek :S

2009-11-14 @ 12:18:07
Postat av: Michael

Michelle den är lika bra när han börja growla det låter jättebra :D

2009-11-14 @ 16:19:47
Postat av: Roya

Dead by april, jag har följt det bandet innan dom släppte albumet ännu en gång. Sångarens lillbrorsa är min polare :)



Vad jag ville säga va att, om du diggar growlandet så ska du lyssna på deras låtar som INTE är i albumversion för där sjunger han mest :(

2009-11-14 @ 19:10:55
URL: http://inspireooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0