Lunchrast

Hey ;) Är i skolan nu och har lunchrast, sitter och nördar Happy Aquarium med mina fina tjejer (Förutom Tove för hon är en liten outsider! hehe). Snart ska vi ha svenska och jobba med våra framsidor till bokrecensionen, helt OK..("OK" is the new "okej" förstår ni ;) Idag efter skolan ska jag raka vägen hem och plugga, kommer antagligen sitta med det till sent i kväll..Men så blir det om man sparar något till sista stunden, ingen bra idé alltså. Idag är jag gladgladglad och peppad på allt, speciellt på att börja träna med Emma nästa vecka. Ska bli skitkul, och framförallt nödvändigt! Nu ska jag börja plugga lite för den här uppgiften kommer ta lång tid för en så data-okunnig människa som mig,hehe. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0