Makeover

Lovade att visa min hyllmakeover, and here it is! Den upphöjda bilden där uppe i mitten är på Kung Kenny,ofc ;)

Godmorgon finisar :) Precis kollat på Eva&Adam-Fyra födelsedagar och ett fiasko som jag fått låna av Rebecca. Så mysigt att kolla på filmer man tittade på när man var yngre. Idag ska jag bara ta det lugnt, och läsa i min bok. Ska vara klara med en bokrecension på torsdag, jobbigt bara att min bok är så himla dryg. Den är inte så tjock som tur är, så blir nog klar ganska snabbt om jag bara kan ta tag i det och läsa lite.. Gör det senare :) Nu ska jag gå ner och göra vaniljte och sen sätta mig här igen och lyssna på musik. Älskar helger!


Kommentarer
Postat av: torin

sv: hihi :) aa skit fult :D



åh, jag har den där filmen hemma (a)

2009-11-08 @ 16:52:55
URL: http://tulline.blogg.se/
Postat av: Din idol

Jag dog lite innombords när jag såg den filmen:/

2009-11-08 @ 18:37:55
Postat av: michelle

sv: Hahaha,stackars min lillebror som blir tvingad att se såna filmer av sin syster ;)

2009-11-08 @ 18:55:00
URL: http://michibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0