Sista november

Godmorgon.
Fick ta ett proppfullt tåg vid 07.45 idag, för att sen ha utvecklingssamtal 8.10, drygt. Samtalet varade typ 10 minuter och nu har jag en halvtimme tills min spanskalektion börjar. Sitter här helt själv och hoppas på att någon ska komma hit och hålla mig sällskap, känner för att sociala mig lite! Men näe,verkar få sitta här själv ett tag till. Har redan svarat på meddelanden,kollat allas bloggar och matat mina H.A fiskar. Vad finns det mer att göra? Får titta allas bloggar en gång till,haha. Har föresten glömt min mobil hemma, hatar verkligen det :/ Känner mig inte riktigt hel utan den,haha. Weeelll nu ska jag göra nåt annat, puss puss.



Kommentarer
Postat av: PsychoBlonde

haha aa, jag hatar att va blek så på vintern blir det BUS =p

2009-11-30 @ 15:37:12
URL: http://psicho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0