Tack!



Nu har jag äntligen fått en fin header och fått i ordning på designen, och det hela är Linneah's förtjänst! Hon har fixat allting och gjort min design riktigt grym tycker jag. Tack för all hjälp,baby :) (Btw tycker jag ni ska besöka hennes blogg, väldigt fin och mycket underhållande att läsa!)




Alla fina bilderna som ni hittade i förra inläggen och även i min nya header är fotade av min kära klasskompis Mathilda :) Tack för att du tog dig tid att fotografera mig, det var riktigt roligt och jag är jättenöjd med resultatet! (Tycker ni ska besöka även hennes blogg, hon är en jäkel på fotografering och tar grymma bilder!)


Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Tycker din blogg blev väldigt fin :)

Och tack för de fina orden!

2009-10-28 @ 22:26:16
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Linneah

Du är bäst älskling och jag hjälper dig gärna :D<3

2009-10-29 @ 02:08:32
URL: http://liineahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0