Jag älskar er,tack för att ni finns

Tiden med er på Fram är oförglömlig. Vi har skapat så många minnen tillsammans och ni kommer förbli speciella för mig. Jag älskar er♥












Min fina underbara Lovisa som jag haft så otroligt roligt tillsammans med.


Frizze,tack för alla gånger du funnits där för mig.Du är guld värd,gubben.


Världens bästa Anna.










Min finaste bästa vän.


Jag delar så otroligt många minnen med dig,och jag är tacksam över varenda ett!








Tre mycket fina människor.


Älsklingar




Linneah,tre ord. Jag älskar dig!




Elaine,en av de finaste personerna jag känner.


Oförglömlig kväll,right baby?




Kommentarer
Postat av: Linneah

jag älskar dig, världens underbaraste<3



sv: gör så :D<3

2009-10-05 @ 23:48:21
URL: http://liineahs.blogg.se/
Postat av: juliet

Ja det är det verkligen! :( tack för att jag lärt känna dig mig michelle,den tid vi varit tillsammans på fram var tyvärr inte så länge. Alla gånger som du stöttar mig, jag vill bara säga tack och jag älskar dej <3



SV: tack så mycket vännen.

2009-10-06 @ 23:06:52
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0