Music fillin' my head

Hej sötnosar, hoppas ni sovit gott. I have, och det var himla jobbigt idag att gå upp när klockan ringde. För att vakna till sitter jag här med en kopp chailatte. Jag köpte en sån rosa burk på Espressohouse igår,som det står "chaite" på, och det rekommenderar jag alla chailattelovers att köpa! Det gör det superenkelt att få en kopp chailatte hemma så fort man känner för det och det smakar nääästan som den man köper, great huh?:) Sitter just nu och lyssnar på D's spellista på spotify. Samlat ihop några stycken och tagit det bästa från allihopa och lagt in på min nästan tomma nyrensade lista. Den håller på att bli toppen! Time for makeup, ska försöka skriva innan jag drar till skolan. Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0