Foto och munkar





Fotograferingen med Mathilda gick jätte bra,det var riktigt roligt! Ska bli skitkul att få se resultatet sen:) När jag kommit hem satte jag på filmen "Luther" och mös i soffan med filtar och te. Josep Fiennes är helt klart den snyggaste munken jag sett,haha. Bra film,samtidigt som man lär som lite hisoria. Toppen ju! Nu har jag suttit och tagit en massa egopics på mig själv som snart ska ut i bloggen, så ni får se mitt bruna hår lite bättre. Jag är så jävla nöjd med det, riktigt glad att jag gjorde det :D Nu måste jag snabbstäda på rummet för om en timme kommer Annabanana hit och sen ska vi kolla hockey, wihhoooo! See you later, alligator. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0