Halloweenmiddag




Hej babes,jag ber om ursäkt för dagens usla update. Ska gottgöra det nu med några inlägg. Klockan är 01.22 men är inte speciellt trött,dock hungrig. Fast har hört att man blir tjockare av det man äter på natten så jag skippar det. Idag efter skolan hängde jag,Tove och Emma med hem till Tanja. Fixade en massa och sen vid 6 kom de flesta i klassen för halloween middag, blev riktigt mysigt! Jag var en...Rögle spelare med.. feminina inslag?heheh.. Förstår egentligen inte varför man klär ut sig till sånt på halloween, mest logiskt att vara häxa eller något. Men näe,nu är det mer á la Mean girls med en massa bar hud. Ganska kul faktiskt ;) Tack girls,för kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0