Hos Julia

Julia<3

Hej babes. Just nu sitter jag hemma hos Julia i hennes mycket mysiga sovtröja. Leker DJ på spotify och spelar en massa mysmusik. Julia och Elaine ligger i sängen och chillar. En otroligt mysig morgon,med andra ord! Gårkvällen började hos Charlie,sen skulle vi vidare till Robin som bodde mitt ute på landet. Blev skjutsad på Charlies styre, mycket bra träning för magmusklerna kan jag lova. Höll på att dö lite smått,haha. Väl där var det väl sådär,trevligt folk fast ändå lite bondefeeling över allting. Tog taxi hem vid halv 1 och somnade sen gott hemma hos Julia. En okej kväll, men otroligt roligt att få vara med mina älsklingar! Får se vad som händer idag, antar att det blir chilledill. Hade fint, puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0