Laugh


Ett stökigt rum och en Michelle som blir crazy på att jämt behöva städa.

Bara jag tänker på den här dagen så ler jag. Lunch på Grafitti med Tove,Tanja,Emma och Batoul. Tanjas roliga fråga till Batoul. Träningen på att fälla varandra på väg till skolan. Toves nervösa ryck i datasalen. Menande blickar mellan mig&Emma under hela mediekunskapen som fick oss att garva varje gång. Den här dagen har jag i stort sett skrattat mig igenom, tack vare mina fina klasskompisar. ♥

Sitter just nu och dricker kanelte och har gjort en jul-spellista på Spotify. Lite tidigt kan tyckas, grejen är den att jag inte får börja lyssna på den förrens 1 december. Så ska jag hitta bra jullåtar fram tills dess och lägga till dem i listan efterhand. Sen den första advent har jag en fulländad lista som ska spelas sönder fram tills jul. :) Nu måste jag städa mitt bombnedslag till rum,kommer säkert ta någon bloggpaus innan jag är klar. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0