Pistachia

Hej sweetys. Den här dagen började riktigt hemskt. Vaknade och tänkte att det var lite väl ljust ute för att vara klockan 6.15 på morgonen, kollar på mobilen och ser att den stängt av sig själv. Får panik och sätter igång den och ser att det står 07:30 på displayen. Pappa skulle hämta mig om en halvtimme och jag skulle klä på mig,sminka mig och fixa håret inför skolfotograferingen. Jävla mobil som stänger av sig och jävla alarm som inte kan ringa i rätt tid. Ringde till pappa och fick honom att komma 20 minuter senare. Hann med nästan allt, fick sminka mig det sista i bilen.

Sen var det som sagt skolfotografering, får hoppas på det bästa att man inte ser störd ut.  Hade samhällskunskap,lunch,engelska och sen sket vi i svenskan och skulle måla LBS-loggan på väggen och fixa med foton till väggarna. Tog rast med Tanja,Emma och Batoul för att gå ner till Pistachia, galet lång kö men tillslut fick vi våra jordgubbsjuicer. Fantastiskt gott, så om ni befinner er i Helsingborg rekomenderar jag er att gå dit! Gick tillbaka till skolan och satt och drack läsk och pratade. En sak som är säker, är att vi är hemskt bra på att misstolka i vår klass;)

Nu sitter jag i datasalen med några ifrån klassen och några spelguys från spelutveckling. Pappa kommer och hämtar mig om en halvtimme sen är det dags för Rögle, yeees!:D Vi hörs antingen ikväll eller imorgon, puss på er.

Kommentarer
Postat av: maja.

tack vad snällt!

åh nu blev jag sugen på jordgubbar :P

2009-10-01 @ 19:42:43
URL: http://maaijs.blogg.se/
Postat av: Tove

Hahaha, jag håller med att vi kan misstolka allt ;) jag misstolkade Tanjas sms eXtremt mkt ;) haha - vi ses imorgon ha det gott! <3

2009-10-01 @ 21:39:32
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0