Tjejkväll

Gårkvällen med mina babes blev grym! Kollade först hockey med Lovisa, Rögle spelade bort sig totalt och matchen slutade 1-5, inte alls bra.. I pausen skyndade vi iväg till stan och köpte varsin fet kebabpizza,haha. Mötte Julia och så följde hon med hem till pappa. Kollade klart matchen och sen kom Issi. Hade en massa kul under hela kvällen fram tills vi somnade vid 1 typ. Sjukt trångt att sova fyra stycken i pappas säng (pappa var dock inte där,haha) men det gick. I morse handlade jag och Chubby frukost i form av baguetter,nutella och Kalvin's chokladmjölk, it was delicious. Gick sen på stan och handlade present till Spättan som fyllt 16 bast:D

På vägen hem gick jag inom Hemköp och köpte Pepsi max till mig själv, tänkte också vara en riktigt bra syster så köpte julmust&choklad med hem till min lillebror också. Storasysters-poäng, här ja. ;) Nu ska jag tvätta av mitt smink,sova någon timme och sen ikväll blir det kanske fest med tjejerna. Puss!


Kommentarer
Postat av: Tove

Sv. haha nej, undurlater sitter i bur, men den var lös så den hade nog smitit eller något. Väldigt kramgo var den iaf. Det var inte ja ;D <3

2009-10-30 @ 17:05:28
URL: http://topplare.blogg.se/
Postat av: rebecca

aaaawe, köpt present? :D:D<3

2009-10-30 @ 22:01:17
URL: http://rebeccawinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0