tonight 19.00

Dagen började inte bra, glömde att cykeln stod hos pappa så missade tåget och kom därför försent till ett matteprov som inte gick särskilt bra. Suck. Hade engelska,religion och sen på lunchen gick jag,Tanja,Tove och Emma och käkade thaimat. På eftermiddan hade vi datakunskap och vi fick uppgiften att göra en speltidning och recensera spelutvecklarnas spel som de gjort. Himla kul lektion måste jag säga:) Slutade 15.00 och tog tåget hem med Bea och Lelle, sen cyklade jag hem.

Precis käkat delicious nudlar, ska snart göra mig lite i ordning för att sen åka till Rögle. :D Vi hörs efter matchen,love.


Kommentarer
Postat av: Linneah

sv: aa visst :)

men du vet min bakgrund i headern är ju rosa med stjärnor, den hittade jag på google så du får gå in där och leta upp en bild du vill ha som bakgrund i din header och även en/flera bilder du vill ha på dig själv där och så får du även bestämma vad där ska stå :)<3

2009-10-05 @ 18:02:38
URL: http://liineahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0