Baby here we go again

Vi började klockan 10 idag med idrott, sprang en kilometer och spelade sen ultimate frisbee. Sjukt jobbigt och varmt men jag älskar känslan man får efter att ha jobbat riktigt hårt. Käkade lunch och sen hade vi engelska där vi jobbade med våra länder och sen avslutade vi med spanska. Efter skolan åkte jag hem till Ängelholm och träffade Elaine,Julia och Zlacha. Gick och fikade med Elaine på Grafitti där jag tog bärbaj. Lyckades övertala Elaine att hon borde klippa lugg så vi gick hem till mig och så fick jag gå lös med saxen igen. Blev väldigt fint, en skönhet klär i allt:) Nu är jag tvungen att dammsuga huset.Suck,suck och suck. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0