Saturday Night Fever

Har spenderat nästan hela dagen framför tvn,trots att solen skiner på bra där ute. Hade tänkt att fortsätta resten av kvällen på samma sätt, jag&mamma ska laga middag tillsammans och sen blir det mys i soffan framför någon film. Idag har mitt humör inte varit på topp.Det har varit trötthet,huvudvärk och lite ånger. Men så hittar jag en grej som lyser upp allting en aning,som framkallar det där leendet som envist sätter sig fast och sen inte vill släppa. Det är en härlig känsla, samtidigt som det svider lite. Well,snart kommer mamma hem och då ska vi börja laga middag. Ha det fint sötnosar, puss♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

åh, jag vet! söt bild

2009-09-19 @ 18:55:53
URL: http://pictuure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0