Hockeykväll


Grejen jag&mamma var iväg och fixade var en otrolig söt tavla föreställande Tintin i Rögle tröja,how cute.


Underhöll mig själv med att ta lite hoppbilder,haha.

Hej finisar. Skolan idag var riktigt rolig,trots mitt kassa humör imorse. Började med matte,jag&Kaula frågade Christian om hjälp så fårt tillfälle gavs;) haha. Sen hade vi engelska och sen var det lunch. Dock var inte jag,Tanja och Tove särskilt sugna på korvstroganof så vi gick till Subway och käkade istället,väldans gott var det. På eftermiddan hade vi datakunskap och det var lätt den roligaste lektionen vi haft i det ämnet. Efter skolan tog jag tåget hem,åt glass med varma bär och tittade på tv. Snart börjar hockeykväll;Färjestad-Skellefteå, ska bli sjukt kul att se. Hejaheja FBK!

Jag stör mig på att man inte kan centrera bara bilderna utan att texten också blir det. Så var det ju inte innan? Suck.


Kommentarer
Postat av: Tanja

Haha, ni dreggelbarn! ;) Ni lyssnade säkert inte ens på vad han sa? ^^ <3

Subway och sen datakunskap<3<3 Jag sa ju att det var roligt!!! ;D <3<3

2009-09-21 @ 21:23:42
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/
Postat av: Tove

Herregud vad man kan dreggla asså ;) hihi.. det underhållande att titta på er två.! <3

2009-09-22 @ 21:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0