Hos farmor

Hello. Nu är jag hos farmor på födelsedags lunch/middag med kusinerna, tänkte passa på att blogga nu när de vuxna är och spelar golf och Tim&Markus är iväg på ica. Sitter här och passar Pucken och väntar på att Rögle's match ska börja,tänkte följa den online. Tanken på att jag&pappa hade kunnat sitta i bilen nu på väg till Lindab Arena känns förjävlig.. Life's unfair, men det är sånt man får ta. Ikväll är de enda planerna myskväll hos pappa, tänkte kolla hockeykväll på SVT2 19.00 och sen går det väl någon film,hoppas jag. Nu ska jag ner och kolla om farmor behöver hjälp med maten, take care!♥

Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Hoppas det gick bra för dem nu då :)

2009-09-27 @ 12:49:06
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0