I skolan, 12:45


En av glassarna jag gjorde i Indesign på datakunskapen,ball va ;)


Ciao snyggingar. Har just nu lunch, men jag,Tanja och Tove dissar fisken och ska snart ner till kiosken och köpa något där istället. Tror det blir en redbull för min del,behöver lite energi känner jag! Började dagen med matte där jag inte fattade ett skit, sen på svenskan blev vi trackade med predikat,objekt och ackusativobjekt och nu är jag allmänt trött&sur,buhu. En redbull brukar då göra susen. Efter lunch är det dags för mediekunskap, ska lämna in våra artiklar och sen vi får se vad vi mer ska göra. Efter skolan ska jag träffa Linneah och söka jobb som barnpassare (trots att jag hatar kidz) men vi behöver pengar så hon kan följa med mig och åka skidor över julen:) Sen ikväll är det Södertälje-Rögle på tv,kötta nu boys! Nu ska jag dra,love♥

Kommentarer
Postat av: moa<3

ja visstär hon<3 :)

2009-09-29 @ 12:58:00
URL: http://livetommoa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihi vetu hur man gör bloggen litebredare? så bilderna blir snyggare :(

2009-09-29 @ 12:58:33
URL: http://tildahb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0