Trötta torsdan

Hej sweeties. Trötta torsdan idag då, dagen då vissa i vår klass tröttflummar som tusan. Idag var det min,Mathildas,Tanjas och Kaulas tur,haha fue muy divertido. Efter skolan tog jag tåget hem tillsammans med Sebastian,och sen på stationen träffade jag chubb&frida. Gick hem,käkade och sen drog jag och brorsan till gymmet och pumpade muskler. Åkte hem till pappa,käkade kinamat och nu sitter jag här med min kära blogg. Kommit på att jag ska börja fota mera, måste ju ha nya pics till bloggen. Blir mest gamla egobilder hela tiden och det är ju rätt tråkigt i längden. Imorn är det iaf skola och sen pardey med issiälskling,och vi kommer ha skitkul,va så säkra! Nu ska jag duscha och sen lägga min i min varma säng,mmm. puss!


Kommentarer
Postat av: Tanja

Sv: Haha, eller hur! Åhh, klassen är underbar! <3ni är underbara!<3

2009-09-17 @ 22:05:32
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/
Postat av: Ahlberg

Torsdag eftermiddag är bara så underbara <3

JPHG09 är hittils verkligen den bästa klassen jag gått i.

2009-09-18 @ 08:03:48
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0