Skittorsdag


Jag&världens bästa bror.


Det är bara att konstatera, det här har inte varit min dag. Jag har varit trött&sur och inte blir det bättre av att "%&/@*¤&%. När jag skulle hem efter skolan var tåget först försenat,sen när det väl kom och efter att alla gått in och satt sig säger de i högtalarna att de var så pass efter i tidsschemat så de fick inte åka. Så alla fick gå av och gå över till andra perrongen där ett nytt tåg skulle komma. Extremt mycket folk skulle med det tåget, så jag fick stå upp där vid dörrarna och inte en jävel kunde flytta lite på sig så jag kunde hålla i mig. Så stod och vinglade hela vägen till Ängelholm, great. Nu ska jag hem till pappa,tycka lite synd om mig själv och sen är det nya tag som gäller för imorgon är det fredag och då ska det minsann inte suras. Puss.
Trackback
RSS 2.0