Aldrig nöjd

En sak som alla borde försöka att förstå, är att det aldrig kommer gå att göra alla nöjda. Hur mycket man än försöker vara folk till lags, kommer det finnas någon som inte tycker om det man gör.
Är du den snälla&gulliga personen som alltid vill alla väl kommer det finnas en del som tycker det är underbart att ha en vän som du, men också en del som kommer tycka du är mesig och tråkig.
Är du social och tar mycket plats kommer vissa tycka du är helskön medans andra kommer störa sig på det.
Förstår ni vad jag menar? Man kommer aldrig kunna bli omtyckt av alla och få alla nöjda, för människor är så olika och ser olika på saker. Det som är bra i någons ögon är dåligt i någon annans.
Det skulle bli så mycket enklare om man bara kunde inse det, vara sig själv till hundra procent och sen bara umgås med folk som gillar sättet man är på. De som inte gör det, klarar man sig faktiskt utan.




Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Men Michelle nu glömmer du en aspekt!

Mig! Alla älskar mig, jag är som jag är och alla bara avgudar mig eftersom jag är bäst. Eller hur? ;]

2010-04-01 @ 12:09:47
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: elaine

du är alltid perfekt för mig :) <3

2010-04-01 @ 20:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0